3 magic words ''I LOVE YOU'' for u guys on the slideshow there

asalamulaikum..tinggg..tonggg ~~
hye..korg sehad..mari sekat mari sekat..
alip nak ctea ckit pasal hamba2 allah yg kat slideshow 2..hehe..

FIRST:korg nampak x budak handsome yg mkew mcm saya sikit tu..x taw lha..dyeorg kap,,nama dyea AAMAR HAZIQ . dyea mmg baik ,dyea selalu teman saya..ouh..tapi dyea selalu tido lewat daa..saya x boleh teman dyea.. smpai lewat mlm guarantee mmng alip tydo punyee ken..haha..lala..tapi x pea,,.t saya akn cuba teman dyea punyea lha..lepas raya ni dyea trial SPM ..hope dyea sukses woohoo!

SECOND: nampak x ad awek ala2 model2 haha..2 namew dyea RAIHAN ..dyea ni bff saya..dyea ni nak jady model katakan..harap2 dyea dpat lha..boleh tumpang popular cked..haha..hah!dyea mmg pndai make up..dyea pandai fashion n dyea pnadai buat lawak..haha..boleh menggeletek usus kate beliau..haha..haisshh..mmg rapat gylea kat dyea..kesian dyea..kat kelass slalu lemak dyea kene cubit..winky wink....nvrmind..i always love you

THIRD:nam,pak x ad amoi yg pkai baju sukan yg mate dyea sepet gylea..mcm xdmagtew..dyea mmg baik..dyea selalu kasi saya roti spread nutella msdew rehat..dyea pandai math..hahs..kdg2 jealous gak ngan dyea..haha..dyea ni suka bercerita..bedtime story katakan..eh lupe namew dyea NUR SHAFIQAH..ngee..2 jea lha pasal sejarah dyea

FORTH: NI HAH DYEA budak paling saya rapat kat fb YUMAISABREENA nama dyea ni pelik..susah nak menyebutnya..haha..dyea lha yg design blog saya ni..cantik kan kan kan?haha..dyea ni otak ting tong..mmg best..dyea mmng 5star punye kawan..sye suka kwan nan dyea..best gylea doe.terbaik kata boyboyboi..dyea slalu buat lawak..lawak dyea mmg x boleh menggeletek jantung kkita doe!haha..anyway..thx 4 everything baby <3

FIFTH: WOOT..NMPAK X AD MINAH PKAI TUDUNG YG MKEW COMEL LOTEH..ATTOTO..MARIA FARISYA voufge an nama dyea..dyea ni dulu alip kenal kat bestmart..dyea ni slalu sorong adq dyea kesana sini..haha..dyea pun 1 otak x betol gak..haha..dah lama x jumpa dyea..nmhgeee.. :)
t kalo juumpa kita bel;i coolblog ea <3

LASTLY:HAH..NI DYEA IRDIENA AMAMI ..dyea ni my super bff..haha..dyea ni kan korg mmg baek..saya dulu sblom kenal slalu kutuk dyea..besew lha..saya mmg gytu kalo x kenal ..hehe..tpy lepas kenall..fuhh..dyea lah bestfren saya..haha..walaupun dyea lebih mjudfa..tapi otak dyea mmg SUPER MATANG..haha..boleh pk jauh kowtt..kalah saya..dyea ni penjual hotplate..sedapp hotplate dyea..haha..slalu lepak ngan dyea kat kedai saya dulu tawu x?ngee ==haha..diena..tahun nji dyea PMR haha..hope dyea leyh wat the best jkat pmr dyea..saya doakan yea..amin..ngee..i lub u keding <3


                                                                                        IN A NUTSHELL
i love you alls guys..hope we can be friend 4 eva n eva n eva neva..*apew aq meleweng nieyh :).haha
yeahh..2 jea guys..penad saya mengetaip..hope korg bace eh?eh ?eh?..tatattititututototete  ~~